..

Blev en promenad med Linda och barnen förut och Tack Linda för att du stöttar mig i detta :) <3
Jimmie kommer inte hem förän om 1timma så inget mys idag inte!
Fick lägga Amina innan kl 20 idag hon var riktigt trött den lilla-damen, imorgon kanske hon ska träffa sin farmor medans vi storhandlar på Maxi och blir kanske en sväng till Rusta hoppas på att den är bra och faller mig i smaken!

Nu blir det nog sängen:)

Men först en bilder på min charmiga dotter!

 På student skylten?

  eller den?



 Nej nu vill jag inge mer!






Kommentarer
Postat av: Linda

Klart ja finns för dig <3



Gud va söt hon är lill fia =) Haha ser litte små farlig ut på första bilden :)

2010-05-26 @ 22:51:54
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0