D dag?

I think so..

Men tränade imorse och sedan mer än 1timmes promenad i skogen alltid lika härligt.
Ljög för min allra bästavän förut känns ju som en höjdare.
Ska kanske iväg på tjejkväll hos Sandra på lördag vore jätte roligt, men har INGET att ha på mig:/ jo.. fast inget fint plus jag bara kan använda svart! Stackars mig va?
Nej mina svettnigar får jag snart ta tag i snart också någon som har lust att ge mig 4tusen till botox?
Men just nu när jag ligger i hårdträning, alla som vill kan få råd om olika onyttiga maträtter plus godisbitar som inte gör susen för kroppen jag är expert! Men svettningar är BRA jävligt äckligt men nu när jag ska gå ner i vikt och börja trivas med mig själv och orka mera så är det bra att svettas men man får inte glömma dricka mycket vatten! Kanske ska ta och börja basta efter träningen? nej då lär jag sten dö.
Vad grönt det börjar bli ute det går ju ap fort, måste skaffa bensin dunk för gräset är väldans högt nu.
Idag har Amina ätit samma mat som oss -kassler, kom på efter jag gett henne lite att de var salt plus vitpeppar i men njurarna lägger inte av för det. Någon gång ibland gör inget, och ju närmre året de kommer ju mer tål småttingarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0