BajsKalas

Myspys en del har den turen att deras barns bajs inte luktar, Så Linda NJUT;) Aminas luktar nästan värre än vuxnas bajs och hon bajsar som en vuxen karl, igår var jag ensam när hon gav mig en monster blöja så var bara torka så mycket jag kunde sen en sväng till handfatet och skölja med en unge som icke uppskatta detta, men nu var det jimmies bajsblöja men självklart ville han ha expert hjälp (Alltså mig) så blev att torka så mycket vi kunde sen fick hon en dusch, så gör Amina för att få ett bad av sin fader. Men nu luktar hon nybadad bebis och en ny pyjamas har hon på sig från Lindex mumin.
Idag köpte vi till damen

1 body
1kjol
2pyjamas
1solhatt

Jättesött!

Nu ska vi gå en sväng!

Och Linda jag slängde blöjan... men jag sparar nästa;)

 

Just det glömde ju skriva vem tror ni gått ned 1kg ???? Jo JAG! :)   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till viktnedgången :)

2010-05-04 @ 19:25:03
Postat av: Linda

Jaaha har du blivit miljonär elr?? först köpa massa kläder te amina o sen kasta blöjor? ;);) Haha

2010-05-04 @ 22:09:54
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0