7/5-10

No promenix idag inte plus ingen träning för jag och Jimmie skulle gå en lång tur idag med blev ingen för de blåste så mycket, men turen till ica räknas iaf, lagomt mysigt med  lite grus i ögat;)
Varit en ät tills du spyr dag idag, nej sådana dagar ogillas!
Jag funderar på om Amina kommer bli kortväxt kanske svårt att veta nu? Hon hade inte växt något på en månad visst de kanske inte växer så mycket nu men någon cm tycker jag att hon skulle kunnat ha växt. Prövade ett par byxor 6-9mån hon är snart 8 och ja hon druknade i dom.. Ska börja göda henne med godsaker så de passar runt midjan iaf!

Nope nu blir det kolla på One Tree Hill som är så mycket bättre än Oc!
Mumsa Dill Chips och dricka CocaCola bliir!

Klaga inte på att du är tjock när du stoppar i dig alla godsaker kan nog endel tänka på när jag skriver detta men det är ju GOTT och varför rasa 10000milj kg och sedan poff (efter 1år) gå upp allting igen för man åt några pizzor och godis osv osv..

Ja har minskat 5kg sedan december jag kör långsiktigt;)


Kommentarer
Postat av: Josephine

du är skitduktig angelica med din motion och träning! huvudsaken är att man trivs och du tränar så pass mkt så om ett år kommer din kropp att vara "fit"! man måste kunna leva också. :D

2010-05-07 @ 22:55:14
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skit i va alla andra tycker. Ät va du vill:D

Ha en trevlig helg :)

2010-05-08 @ 10:54:46
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0