3/5-10

Ett litet morgoninlägg får det bli idag, natten har inte varit rolig tror inte vi fick många timmars sömn, men nu sover dom ;) skulle varit iväg på gymmet nu men orkar verkligen inte, men en promenad blir det senare!
Vill tacka ännu en gång för min fina bloggdesign som Linndas svägerska fixat (heter det så?) är jätte nöjd :)
Blir nog frulle snart och börja göra iordning sig.

Igår var syster plus mosters älskling här inte träffat dom sedan mars! Vi skulle dricka kaffe majken cola ute i solen och mumsa segadrömmar och mariekex, "Jossan var så rädd att Marie kexen skulle ta slut så då spara hon några i kaffet!;) det såg riktigt roligt ut fattar inte hur hon lyckas, hon öppnade mariekex paketet och när hon öppnar så ramlar de ner i kaffekoppen hahah. Och sedan luktade det bajs, vi visste inte vart lukten komifrån så vi letade lite sen såg jag ett bajs avtryck, så jossan kolla under majkens sko men såg inget, men hon kolla dock inte så noga, sen satte de sig majken å täcket och då lossna lite bajs. mysigt så där blev det en hel del skratt:)

Sedan följde jag Jossan och Majken till Emelie, och idag ska hon passa Amina medans jag är iskolan! :)
Och igår när Jossan tog upp Amina ni skulle sett aminas ansiktsutryck hon stört grina när jossan tog henne! Får bli en tur till kd så de får träffas lite mer.


Kommentarer
Postat av: Josephine

stackars amina!!!! :D

2010-05-04 @ 22:27:36
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0