23/5-10

Igår var jag och Amina på tjejkväll hos Sandra,fast Amina stanna bara någon timma hon är ju bara 8mån.
Jag och Amina kom dit lite tidigare, Amina satt i Sandras knä och smaka på Sandras tröja den gilla hon skarpt men tror inte sandra uppskatta det speciellt mycket haha;)
Lite senare kom Elena och Erika, så då var Elena en lektant, skönt att lillfisen inte är en skrikis utan kan vara hos andra.
Det blev grillning och en massa prat den nya dietén är kyckling som inte är färdig alltså salmonella! Antingen skiter man eller spyr av de, det är vell helt perfekt??? 
Amina blev hämtad av pappa Jimmie lite efter 8, skönt att vara lite barnledig och hitta på något själv någon gång, det är jag värd;)
Lite senare på kvällen kom Patrizia och Wenche :)
En mycket trevlig kväll som måste göras om!

Idag åkte Jimmie iväg för att få hjälp med bilen ska ju iväg på besiktning imorgon.. Så idag blir det en one tree hill, neerd dag för mig, ser ut att vara storm ute men en promenad får det nog bli ändå!

La Amina gör några min sedan och hör inget skrik så hon somna nog duktig tjej!

 Min lilla skönhet<3

Kommentarer
Postat av: Mamma till Melwin

ååh ja skärgårdsdoktorn är j så bra!

Jag hörde att det skullekomma en film ? hm eller har jag hört fel?

2010-05-23 @ 17:08:05
URL: http://hannafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0