19/5-10

Idag har det varit tredje världskriget här hemma inte så trevligt kanske, och skola idag och lärt sig om andra världskriget aldrig varit med om en drygare lektion eller jo när jag och frugan var på någon poet sak ucsh och fy!
Linda passade Amina idag när jag var i skolan så snällt så:) och så gick vi en tur efter och båda barnen sov!
Hände även en jätte hemsk sak idag.. men det kanske ni alla vet redan? som sagt GRUMS! Men allt gick bra som tur var med J <3
Köpte en stor fet påse med godis ni vet Lilllördag idag, Lilllördag är en dag som tjocka personer kommit på att för att ha en ursäkt för de äter godis på onsdagar också!
Men nu har jag mens och då äter jag godis! Mumma.

Tror jag glömt att skriva att jag väger under 75! jajjamen 74,5kg väger jag nu! så gått ner 6hg går man inte upp när man mensar också??

Mitt mål innan jag börjar skolan på ritkigt är att vara under 70! spelar ingen roll om det är 69.9 kg bara det är under 70!
Tränade imorse 1timma jag och två trevliga tanter :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja tycker du är fin som du är o de ser deffenetivt inte ut som du väger 74 kilo ja trodde du vägde nått på 60 ja :):)

2010-05-19 @ 23:11:21
URL: http://lillindas.blogg.se/
Postat av: kristina

poesi är inget för oss ;) duktig du e som gått ner!!

2010-05-23 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0