18/5-10

Godmorgon, jag och Amina kom nyss hem från en morgon promenad, blev ju ingen träning idag..men en morgon promenad på 45min är inte så pjåkigt heller.
Inte fått någon bild på Lars än heller, han är iaf en kattunge på 1vecka så gissa hur söt han var! Men idag finns han nog inget mer, jag ville så gärna ta med han hem men de går ju inte.
Det är så himla roligt att vara sambo med en som vill sova till en 11-12 medans jag vill upp vid en 8 och börja grejja så allt blir färdigt, så har man em sedan att ta det lugnt, men min sambo är tvärtemot att man ska ta de lugnt och inte stressa men då blir ju INGET gjort så kul kul..
Idag skulle vi åka till skogen och sedan måla men får se hur det blir med den saken!
Jimmie har blivit duktig med att följa med ut och gå vet inte rikigt vad som hänt, men bara att njuta!
Amina har börjat gå lite för tror hon hoppar över kryp stadiet men hon kryper ju fast på sitt egna sätt.

Nu blir det Kaffe och sedan gå lite med Amina.


 Mina och sin fisk som hon fick av sin boyfriend <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Känner igen lite va det du skrev i bloggen :p Nästan samma sak här hemma, men han gick iaf upp tidigt med oss :p men det andra var han ganska slöö på :P

Ja vill med att allt ska gå fort och bli färdigt tidigare än senare :p Men tycker inte killarna du vet ;)

2010-05-18 @ 11:27:53
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0