17 Maj

Dagen startade med träning sedan blev det kd och träffa Susane sen en sväng in på Ikea och mumsa mat amina fick nöja sig med majskrokar.. sedan blev de Bergvik blev lite nödvnändiga mamma saker till Linda eftersom hon har fyllt år, man måste faktiskt unna sig tid att bara ta hand om sig själv. 
Det blev en tur med Linda och barnen alltid lika trevligt:)
Tuff tuff tuff tutut nu kommer mamma tåget!Skratta så jag nästan pinka på mig ;D

Och så blev det en tur till skogen så tacken fick springa och Jimmie och Bergman fick motion, en lite små grinig amina men mest i slutet och så träffa jag min näst näst stora kärlek LARS hoppas jag får en bild snart!

Nej nu inväntas sängen!

Men var roligt att träffa min gummsigumms idag;) hahahhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0