14/5-10

Jag skaffade lösen för att kunna skriva lite mer privata saker och när jag hade lösen ja då kom jag inte på något speciellt, så skiter i det, så lika bra att vara öppen med saker och ting? Ja som min syster Jossan hon är ärlig och rak i sin blogg kanske lite fööör mycket privata saker men det är bara roligt att läsa om! Har även länkat till henne. 
   
Just nu är hon i Grekland så vill icke veta hur brun hon är, jag kommer vara albino när jag är bredvid henne, men ska se ifall hon har tid för besök på söndag av sin syster och syster dotter!

Idag blev det en promenad med Amina och sedan en sväng till Ica med Linda och Aminas pojkvän, jag och Linda är nog bland de drygaste personerna tar ca 1timma för oss när vi ska till ica och tillbaka men som sagt det blir ju lite speciella disskutioner om man säger så, får vell hoppas att dom inte hörde oss dom på Happy, men han som kom ut såg att lite pilsk ut! hahaha! :)

Skulle varit iväg och tränat imorse kom till backen då jag upptäckte att det var lite svårt att andas och då kom jag på att jag inte tagit astma medecinen så bara att bege sig hem igen.. ja så gick det med den träningen så bara att krypa ner i sängen igen;)

Sett klart på två säsonger av Skärgårdsdoktorn också inte illa.. men et är ju skit väder ute och Amina somnar ju till de! :)

Igår var Marika här vi hade det jättetrevlig och hon kommer nog nästa vecka också besök uppskattas nästan alltid.


Nu inväntas min dotters fader sedan är det nog dax för sängen!

 Några kg måste jag gått ner iaf! Aldrig mer så tjock ja om jag inte får tvillingar någon gång förstås;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0