11/5-10

Nu på kvällen har Amina fått ett "bad" och fått sina klor klippta alltid härligt, Amina är så stor nu så hon kan duscha själv kan era 7-8mån bebisar de? ne trodde icke de heller;) Men Amina är ett överkvalicerat barn som är extra smart. Nu inspekterar hon sin faders x-box spel nae verka inte falla henne i smaken.
Idag har vi varit i skogen 45min härlig promenad blev de plus en mycket glad Attack och en mycket lortig sådan så blev ett dusch för han med uppskattades kanske inte lika mycket..
Blev att grilla idag mumma, tränade även imorse 50min seriöst vad duktig jag är!
Om några  -kg  så får jag på mig mina mammabyxor!

Tänker alltid en massa saker jag ska skriva här men glömmer alltid bort vad det var...




Om ni vill följa min och Aminas blogg så mejla [email protected] för lösen!

Tänkte ha lösen ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0