Världens Underbaraste Gulligaste Pojkvän

HAR JAG!
Jag & Jimmie har ju svårt att vara tysta om saker för varandra och grymt nyfikna så jag fick min present i förväg trodde skarpt att det var ett halsband!! Men vet ni vad??? Klart ni inte vet;)
JAG FICK EN IPOD!!!!!!! inte vilken som helst heller utan en som nyss kom ut i butikerna jag är verkligen bäst nu för jag har det nyaste HAHAHA! Nej så ser faktiskt inte verkligheten  ut.


Önskat mig en ipod i ca 1års tid förra året fick jag en digital camera mycket älskad och väl andvänd, och en mobil fast det var virus på eller något men den funktionerar!

Nej nu önskar jag mig inget mer!


Någon som har bra musik? har nästan inga låtar på datorn:(

Vill ha

- Lady Gaga
- Alexandra Burke
- Lite gammal musik
- panic at the disco
- The veronicas
- Lostprophets (heter dom så??)
Och sådana låtar som är med i American pie osv.

ajja typ sådant och nya låtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0