Trött!

kl är inte ens 20 och jag är dödstrött somna även en stund förut illa..


Svarar på kommentaren här:)

Jag är ute och går varje dag (storm ute)då finns det undantag! och går gör jag minst 40 min, tränar gym 3dagar i veckan, men undantag (denna veckan) & när man är sjuk, då ska man hålla sig till promenader!
När jag tränar på gym så kör jag 30min fettförbränning/kondition cyklar 10min, crosstrainer 10min, och wave 10min. Men nu de senaste ggr har de bara blivit crosstrainern 25min men den bränner bäst så det gör inget.
Och efter det när jag är genomsvett så styrketränar jag, för vill inte att allt ska hänga.
Köpte även hem en billig sak från rusta men har inte användt den värst mycket..
Men har man barn så har man inte alltid möjligheten till gym, och då duger promenader men inte mindre än 30min! Amina vill ju inte åka vagn så mycket längre, men att ha med majskrokar det får henne att åka ett tag iaf:)
Städa är ett bra sätt på att förbränna kalorier!

Tack så mycket och lycka till du också :)

Finns det några kalla goda snabba maträtter som inte är nyttiga och innehåller lite kalorier?
Orkar ju inte äta mat nu, men godis går alltid ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0