Sömnlös natt + spykalas!

= Inte mumma!

Det är fan inte lagligt att ha så ont som jag hade inatt gjorde nästan lika ont som förvärkar och då är det illa!
Började med att jag satt vid datorn och började få en illande känsla på vänster sida av ryggen väntade ett tag sedan tog jag alvedon men de hjälpte inte, pratade me jimmie så han fick ta hand om mig när han kom hem, vi gick och la oss och det började göra ännu ondare, fast det flyttade sig mer till magen och sedan mage/rygg hur länge som helst, okej lite tårar kom också så min snälla sambo fixade en påse med varmt vatten så jag kunde ha på magen, försökte sova och inbilla mig att smärtan var borta men icke då åt AMINAS katrinplommonpuré ifall jag var för stoppad, det var inte vidare gott.. bara så ni vet!
Sen blev det toa funka inte det sedan stoppa fingrarana i halsen VIDRIGT kom typ ingenting eftersom jag levt på godis den dagen och mackor.. då fick jag ge upp den idén sen åt jag en macka och hoppades på att de skulle gå över men fick bara i mig 2tuggor men alltid något så tänkte gå å lägga mig igen, men när jag går upp för trappen började jag kallsvettas jaha feber nu också? nej då var det dax för spykalas! Men smärtan gick bort efter det iaf, men somnade efter 4, så Aminas farmor passar henne idag så får inte träffa min juvel förän inatt.

Men seriöst varför ont i ryggen? jag har tagit Vivag i några dagar billigare än lactal men undra ifall de är dom som ställde till det så inte mer dom.

men det stod inga biverkningar om dom men vi skyller på dom!





Och nu får jag säkert kommentaren är du gravid?

Kommentarer
Postat av: Linda

Är du gravid;);) Är väll bara 15 veckor elr nått kvar te pojken kommer nu väll?? ;)

2010-06-06 @ 22:59:42
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0