Reklamer

vad man blir lurade av dom, behövde en ny mascara och såg en som verkade bra och den var skit buhu:(
men vet ni vad? BILEN GICK IGENOM (2)BESIKTNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack gode GUD! bad i bilen påväg till besiktingen och det hjälpte! :)

Dagen idag har bjudit på besiktning storhandling med en skrikig amina fast bara ca 10min gallskrek hon men sedan somna hon, hon var ju tvungen gå upp tidigt stackars mammas bebis, sen blev det hem och sedan ringde AnnaBanana så hon har varit här hela dagen blev även en tur runt på grooms, fast donnan ville icke åka vagn de sista 10min.. illa

Övervåningen är även städad känns väldans skönt nedervåningen blir imorgon, ska göra ansiktmask och hårinpackning men vet inte om jag ska göra den nu eller imorgon...

Vet inte helt vad som blir imorgon förutom dricka, men barnvakt är fixat blir hos sin farmor, men vill inte lämna bort MIN bebis och rutinerna blir hel knas, tog 3 dagar inna hon somna den tiden hon ska.

Nej denna helgen får bli spontan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0