Nästan allt har en mening enligt mig.

Det tror jag förutom när barn dör finns inget värre! eller kanske inte allt har en mening?.. fan vad dubbel jag är.. men ett val kan förändra DIN framtid men jag tror redan att framtiden är bestämd jag tror det finns ett datum då tex. jag ska dö okej låt lite dystert jag vet men jag tror det!
Detta kommer låta ap hemskt men det skiter jag i för det är så jag TROR!
Om inte min pappa hade tagit självmord hade inte jag tagit tag i mina studier (började med det efter han dog) hade inte gått ner i vikt och blivit het, jag hade inte börjar på gruvlyckan eftersom jag inte skötte mig, skolka osv.
hade inte börjat umgås med E & E så mycket hade inte haft en underbar sommar med Emelie 06? hade inte börjat på Åsfjärden hade aldrig träffat min Fru & hade aldrig träffat min man och om jag inte hade träffat Jimmie hade jag ju inte haft min älskade dotter Amina!

Om inte Jossan & krille blivit tsm hade inte Majken funnits och jag och Sanna skulle aldrig lärt känna varanda.
Om inte både jag och Linda hade lagt bud på huset hade vi aldrig träffats & lärt känna varanda.
Om inte jag hade haft R hade inte jag haft det så som jag har det nu hade aldrig lärt känna E.
Osv osv osv osv

Ja jag tror det redan var bestämt att det skulle bli såhär!

Och pappa har jag träffat också några ggr fast det var ett tag sedan nu..
Vet att många av er inte tror på sådant men det gör jag så puss på er!

Men detta med våldtäkter och sådant det borde inte finnas någon mening med det.. DUBBEL jag vet!

Ingen morgon promenad heller ujujuuj illa.. men dammsugit & promenad finns det tid för senare.

Ha en föträfflig dag

Kommentarer
Postat av: sanna

helrätt! tror faktiskt med i STORT sett allt har en mening.. :) Å jag e så hisklans glad att jossan å krille trffa varann, så vi har majken. Å vi lärde känna varandra!!! :D PUSS

2010-06-30 @ 17:31:26
URL: http://sannawohlin.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag tror även sånt är meningen. Inte innan, utan att det som händer skapar människor. Om INTE pappa hade tagit livet av sig hade varken du eller jag varit dom vi är idag. Allt positivt och negativt som händer i livet är MENINGEN. Det tror jag i alla fall. Det skapar ju ett LIV. :) Up's and down's!

2010-06-30 @ 22:18:49
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0