Midsommar

Blir midsommar firande i vålberg senare har klädproblem inte lätt att hitta kläder som sitter bra när man är tjock, fast inte lätt att hitta när man är spinkig skönt att jag varit med om båda, så båda är lika illa!
Vägde mig idag *suck* man ska väga sig EN gång i veckan att jag aldrig kan ha tålamod men blev en glad överasskning 72,1 & det betyder 71,1 snart under 71 juh!!! fast ja nu går vi ju enligt min våg här hemma så snart under 72!  Men denna helgen alkohol = 1-2kg +
Idag på dagen blir det svart linne mörka jeans och jeansväst lite maghäng är alltid gulligt eller hur?  Fast är det varmt kommer jag ju svettas som en gris och lukta som en också varför denna svett??
Och efter vi varit där ska vi skjutsa älsklingen till stan och då ska de säkert kramas där borta mmmm mysigt svett!

Min nagelfil är borta också jag som ville slipa klorna lite och måla lite.

Nu inväntas en skön dusch!

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0