Med i tv Nej tack!

Jag har inte orkat blogga "ordentligt" buhu eller hur.. men har man annat att göra så.
Men jag och Linda var ju ute på en tripp med barnen i förrgår och då träffa vi ni vet dom från boston thea party eller något, och de började prata med oss, ni vet unga mammor.. de fråga om de fick filma Amina och Neo men jag vi vill inte att hon ska vara med i tv, brukar ju gå utför för barnskådisar som tex. Lindsay.Mary-kate räcker det? så därför sa vi nej, men vi snacka lite men avböjde att vara med i tv, men om det hade varit några kända personer hade de varit en annan sak.

Har fuskat med maten nu, och det resulterade i att 71.7 kg blev 73.2! Ja ni läste rätt men ska lugna både er /mig med att 73.2 stod det på min EGNA våg som tur är puuh, så egentligen 72.3, men nu ska v gå efter min våg varje måndag ska det vägas så nästa gång ska det vara under 73.2!
Varit ute på 2 långpromenader idag känns väldans skönt köpte även med godis, eftersom jag inte kommit upp i nog med kalorier, slut tränat på en hel månad det känns inget vidare, men promenader är ju bara att gå.

Lite om light produkter man har ju hört dittan och dattan om detta störande eller hur?
Jag ska börja dricka funlight har någon av er ens kollat kcal i det?? och i vanlig saft?? ujuj stor skillnad!
3-98kcal!

Vet inte om jag ska dricka fredag eller lördag.. Linda trodde inte det skulle vara någon fara iaf så litar på henne:)

Fredag-Lördag stort problem, men barnledighet har vi skaffat iaf 1 av dagarna.
Känns dumt att ens känna såhär..


Tandtråd är viktigt även vid 8mån ålder!


Kärlek<3


Mammas älskling<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Neej men tror inte de ska va farligt gumman =)



Neej inga kändis barn för oss inte ;) Är ju ganska stor chans att barnen börjar supa elr nått ändå eftersom vi bor i grums ;)

2010-06-23 @ 22:21:42
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0