Läs inte om du stör dig..

Nu ni nu ska kilona bort varken ifall ni är med mig eller inte.
Börjar imorgon med att skriva vad jag ätit under dagen här plus druckit, väldigt noga att allt kommer med, men kommer inte bli nyttig mat så ni vet. Under 70 ska jag väga innan skolan börjar, vägde förra gången 72,6 och då tänker nog en av er " men då är det inge stress,kan man ju banta bort på 1 vecka" Nej så ser det inte ut i min verklighet för då går jag upp det igen, jag kan inte äta nyttigt det är äckligt, hellre fett/sockrigt underbart gott fast mindre protioner än att behöva äcklas av det man ska stoppa i sig. Måste också erkänna ätit choklad idag mörkmarabou smakade himmelskt i munnen men djävluskt på magen. MEN jag äter godis när jag är sugen annars blir jag ännu mer sugen.Varit väldigt lat nu några dagar det mår jag inget bra av.
Vet ni vilken kommentar jag stör mig mest på hos överviktiga/tjocka/feta personer jo det är "Man lever bara en gång" (då tycker det personen att man kan trycka i sig bakelser pizza och allmänt fet mat/godsaker bara för man lever en gång) "Jag äter inte godis" Och sedan dricker den dricka varje dag och en massa kakor.
Det är fel! och absolut ifall man har barn, man lever för sina barn då ska man tänka på dom, ha en pappa/mamma som inte orkar leka med dom, de kan inte vara så festligt.
Att vara normalviktig handlar inte om utseende man kan vara jättefin och väga 150kg och vara jättefin ifall man väger 60kg, men det handlar om hälsan! 

jag äter inte speciellt hälsosam mat..
Men jag är medveten om det!

små steg.



Kanske ska väga mig imorgon och då har jag defenitivt gått upp i vikt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

prova att äta fett, bara fett. ingen potatis pasta eller bröd. Allt fett kommer ut ur dig, men äter du fett med tex potatis eller pasta så fäster sig fettet. Det är så man går upp i vikt. Prova ägg och bacon till frukost och sen kanske kyckling och grönsaker stuvat i grädde. Men kom ihåg kör du den metoden ska du bara äta fett inge nyttigt.

2010-07-05 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0