Barnledig helg!

Ni läste rätt, saknar min lilla goos, men hon har det jätteroligt hos sin farmor och sin faster, och så ska vi grejja lite hemma idag så hon fick sova över en natt till :) & om vi skulle hämtat henne så skulle hon lägga sig om ca 1timma, nej så imorgon blir det många pussar och kramar <3
Vi kom hem lite efter halv 4 imorse tror ni jag varit trött idag? vill egentligen gå hem vid 00 men det fick jag inte.
Men det var väldigt trevligt igår men drack inte så mycket, kan ha lika roligt nyktert.
Vi började här, sen te nilsson och avslutade hos mini.
Så idag åt vi frukost närmare 3 ujujuj, men ska dra igång grillen om ett tag.
Jag & Jimmie sparar ihop till en resa vore roligt att åka iväg när jag tagit studenten och då ska inte Amina med, så skönt att hon klarar sig utan sin moder och fader men man vill ju att hon ska sakna sina föräldrar.

Igår kom mamma och Håkan hit då blev det marabou tårta och kaffe och presenter.. vad bra jag är på att gissa!
Blev super nöjd!

Nu blir det rensa ogräs och sedan fixa sig lite:)

Blir nya kort imorgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0