Åh herregud!

Finns så mycket jag vill skriva men som sagt allt kan man inte skriva här, men det har ju bara blivit VÄRRE vad har de kommit ut för bra av det? INTE ETT SKIT! Man kan inte skylla på alla andra..

Men de sista dagarna har varit väldigt bra, blev ju utgång i lördags komma till festen vid 00 ganska hippt faktiskt, det var riktigt roligt! Blev lagomt lullig, som sagt jag dricker aldrig så jag blir fuller bara jobbigt att vara bakfull eller inte ens kunna ta på sig skorna själv. Roligt att man blir frågad ifall man har lust att komma och att endel tycker det är roligt att man har barn och att man växt upp.
Vi kom hem vid 3 tror jag lagom tid fick även skjuts hem:)
Amina sov hos sin farmor andra gången min äskling sover borta men hon har haft det jättebra hos sin farmor, kändes lite dumt att hämta Amina vid en 23 på kvällen bättre hon sov över.

Och igår blev det mariebergsskogen med min lilla familj och med syster och mosters älskling!
Ska försöka lägga in kortena idag. Amina var riktigt pratglad igår och sa hej till nästan alla.
Senare blev det grilla med Nilsson Mamma och Håkan och Sara kom förbi en sväng men Sara mådde inge bra, men vi ska synas efter skolavslutningen.
Men det var riktigt trevligt och mycket god mat!

Idag vet vi inte riktigt vad som händer ja förutom att jag ska till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0