9/6-10

Inte många veckor kvar nu <3 Längtar men ändå så...

Att endel vuxna/gamlingar kan ha beteénde som en 5åring okej kanske lite äldre men fortfarnde ha trots åldern i sig och börja fatta hur man inte ska beté sig, tex. på gymmet endel är jättetrevliga medans endel hälsar aldrig vad är det för stil? Och många vuxna tror inte att man är en bra mamma för man är ung och får barn, men jag tror inte det, en som är 30-40 och får barn kan lika gärna beté sig som en liten fjortis mamma medans en som är runt 16 som får barn är en jättebra mamma och är väldigt mogen, bara för man får barn betyder inte det att man hoppar av högstadiet/gymn utan man kanske är hemma ett tag, det är vell samma sak som man läser på unv? illa hörrni era fördomsfulla människor! Men tex. som Agneta en person som jag OGILLAR väldigt mycket och det är jag inte ensam om, hon suger verkligen, enligt henne så behöver en nyfödd/första året bebisen sin mamma mest, det är rent utav bullshit! lär man barnet ta flaskan ja då klarar pappan det lika bra! Så då enligt henne skulle jag vara hemma 1år, nej tack! Och min mamma bodde ju inte nära heller enligt henne för det var ju inte gångavstånd bil 10min liksom. Hon sa en massa skitsaker så träffa jag henne i affären så var så nära på att säga till henne att det går jättebra iskolan fast jag har barn och att Jimmie också hjälper till lika mycket för det verka hon inte fatta!

Endel borde verkligen växa upp!
Klart ska man vara barnslig och så ibland men är man över 20år får man tänka lite längre än vart näsan slutar!
Saker och ting får konsekvenser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0