8/6-10

Kom hem från badhuset nyss ni tror inte att gymmet var stängt.. fan jag som ville träna fläsket! Alltså seriöst orka klaga på ca 5kg? fan 20kg det är något som verkligen synns! och något man kan må dåligt över har man fått barn så växer allt! Jag kommer aldrig få tillbaka min helt perfekta kropp för mina höfter växte och ni som är så inkompetenta att inte fattar att de måste växa för att kunna föda ut en alien som sedan är att barn! illa hörrni..
Fått herr mens idag är inte det lite konstigt?

Igår blev det minigolf med min lillafamilj, Christian,Nilsson & Mattias ni kan ju gissa vem som vann, ja självklart tror ni att det är jag men måste tyvärr säga att Nilsson vann och jag kom näst sist;)
Efter de följde de med hit, jag å kusinen satt och spela hockey och em tror ni vann med 7-1 jo det var jag! Sen var vi 5st och spela vem tror ni satte målet? Jo JAG! fan vad bra jag är!
Det blev grillning jätte gott som vanligt så några hg plus måste väga mig snart igen.. men som sagt gått ned 7,1kg sedan December!

Idag blir det barngrupp vid 14 då gör man något idag också¨:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0