20/6-10

om 1,30min så kom värkarna för 9 månader sedan..
Hämtade min snuttipluttilutt idag <3 många pussar & kramar, blev även väldigt svag när hon skulle sova kunde inte låta henne skrika alldeles för mycket idag så idag fick hon somna 1 timma försenat.. nej rutinerna får inte rubbas, och nästa vecka ska hon sova borta igen.. men hon lider inte av det iaf det är huvudsaken, men ett litet gråt vill man ju ha så man vet att hon saknar sin mamma.
Jimmie har/är och grejjar med bilen suck säger jag bara, att man ska ha rätt.

Skärpning säger jag!!!

Kan man verkligen bli mer besviken på en person? växa upp? ta livet på allvar? insé vad som är viktigt?

& typiskt grums ja jag & Jimmie var och fixa trädgården igår ni vet som man brukar göra när man har hus? vad jag garva när ****** berättade det hahahha;)

Och världen största/äckligaste mask det äcklades i hela kroppen på mig, usch hatar dom!! Så om jag hade fått bestämt bara plastblommor/träd ingen jord okej mask fri jord, konstgjord gräsmatta(djur fri) & absolut inga ormar eller spindlar och Grums Jordens största snigel hade vi också.

Jag skulle bli av med min maskfobi denna sommaren men går inge vidare blir inge bättre när det är masklukt ute heller..

Tänkte lägga ut en bild från google på en mask men var nära på att spy så illa är det!

Dom som känner mig vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0