17/6-10

Inte alls kry, skulle varit iväg och tränat imorse gjorde iordning mig, men började få lite ont, så blev en tabblett och sedan sova 1timma till, känner mig fortfarande inge bra, men har iaf inte ont. Men är sjukligt trött, vet inte hur jag ska orka denna dagen missbruka kaffe kanske?
Såhär var det de två andra gångerna också..
Var iväg förut till ett ställe där var de TREVLIGA och på Gm fan vad otrevliga människor lycka till att ni får nöjda kunder, har man ett service jobb då ska man vara trevlig annars har du valt fel yrke.
Nu kom min man hem, kycklingen är i ugnen och nu ska de göras sallad. MUMMA!

Fått tid till röntgen den 1juli, men då är det nog borta:)

Amina vet hur hon ska se ut när man tar kort, hon visar tänderna och det gör hon nästan på alla kort och ler så hon kisar så underbar unge jag har! <3

Have a nice day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0