15/6-10

Orka bry sig om det? Noope!

Inte lång tid kvar nu.. både längtan och O längtan..
Idag blev det en tidig morgon, har varit iväg och klippt/slingat håret idag, blev nöjd som vanligt:) ska dit i slutet av augusti tror jag och då blir det nog en annan hårfärg, känns konstigt att byta när man vant sig med den man hade.
Jag & minstaälsklingen har varit ute på en tur och hon somnade duktig unge jag har! så blev en 50min.
Funderar på om jag ska dra en solarium någon dag så man får lite färg.
Min syster har jättelätt att få färg medans jag är kritvit inte så snyggt.
Lillsnärtan älskar sin badboll hon tycker det är jätteroligt när den kommer tillbaka och hunden hon fick älskade hon, men gungan har vi icke fått upp än. Hennes tredje tand börjar synas lite mer, bara hoppas på att hon inte får mer ont. Vet inte om hon börjar bli sjuk också, men det hoppas vi inte på.


Vad alla gör slut nu vad händer?
Men jag och Jimmie som bråkar nog mest av alla håller ihop härligt de.


 vart är min lillabebis??


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en till i magen va?

2010-06-17 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0