14/6-10

smärtfri natt:)
Har inte haft några anfall och det kan dröja några dagar också men ska hämta ut smärtstillande idag ifall att det kommer snart. Det började juh förra fredagen/lördagen med att jag hade väldans ont i ryggen och sedan i magen så jag inte kunde sova stå ligga bara gråt av smärta och det började vid 22 på kvällen, sedan spydde jag vid 4 på natten och då kunde jag sova efter det, trodde jag blivit matförgiftad men hade ju nästan inte ätit något så rätt omöjligt, och så blev jag bra under dagen så det blev utgång. 
Sen igår på morgonen började det lite "lätt" och sedan började det göra ondare och ondare försökte vila men det hjälpte inte och stod ut ett tag sen så gick det inte mer, kunde varken sitta ligga stå. Ringde mamma så fick hon ringa sjukrådgivningen och de sa att jag skulle åka in direkt. Så åkte vi te segerstad och inväntade bilen och så spydde jag där 3ggr, sen blev det akuten och grina där inne och hade jättejätte ont, och så några min innan det var min tur att anmäla tror ni inte smärtan nästan försvinner??? Jahapp ska vi åka hem nu eller? kändes ju skit dumt nu.. men anmälde mig och så, så tog de blodpron urinprov, trodde det var urinvägsinfektion först, och så kom smärtan tillbaka så spydde 3ggr där inne i rummet. sedan efter 1 timme och ca 30min kom läkaren då så kände han lite och kolla svaren då hade jag njursten, så kul kul! Men smärtan kommer i intervaller så nu behöver jag inte ha ont på ett tag. Men ska på röntgen om ca 1-2veckor och se så stenarna är ute. och hoppas på att det är som grus så slipper de göra något.

Idag ska jag in och kolla på jeans det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0