11/6-10

Mål

  • Amina ska ha ett bra liv med sina icke perfekta föräldrar! (men ingen förälder är perfekt)
  • Min familj/släkt ska ha det bra
  • Jimmie och jag ska vara tsm ännu längre och ha det bra tsm
  • Väga under 70 innan jag börjar skolen igen
  • Ta studenten år 2011
  • Väga 65 innan jag tar studenten
  • Bli Hotmama
  • Ha en bra hälsa
  • Jimmie ska öppna egen resturang
  • Bygga eget hus
  • Sluta vara lat i vissa situationer
  • Våga mer saker
  • Ha ett jobb som jag trivs med
  • Inte ha några lån om några år
  • Många mer utomlandsresor (Men ekonomin måste ju hålla med om det, som sagt man kan ju inte prioritera  resor före mat/räkningar)

Det är nog detta men kommer fyllas på mer!

 Mitt liv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0