10/6-10

Blev en tidig morgon var iväg och träna blev ca 300kalorier smalare! inte illa!
Och gått ned i vikt har jag också!

80,2 December

72,6 Idag

Under 73 vad jag är bra!!

Precis ätit feta goda pankakor och sent ikväll kanske de blir tacos!

Städat idag och hade en snäll dotter som sov under tiden<3

Träffade Linda och sötaste Neo förut blev en liten promenad med en ap grinig Amina men Linda gjorde henne lite förvirrad hahhahaha!  :)
Är jätteglad att jag och Linda blev så bra vänninor <3
Känns som jag kan berätta allt för dig eller ja det gör jag ju redan;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Naaw söt du är gumman :) Jaa hon blev lite ställd när ja oxå skrek. Haha. Är glad att ja fann dig me gumman. Va vore våra promenader om vi inte skulle prata om allt så som vi gör?? ;) Haha

2010-06-10 @ 21:49:05
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0