1 dag kvar!

Illa att tiden kan gå så fort, är inte på humör för att fylla år, jag ogillar att fylla år kul blir ännu ett år äldre, fyllt 20 de räcker! fast 21 då får man ju åka på kryssning..
Amina blir snart 9månader också för 9månader sedan låg hon i min mage och VÄGRADE komma ut hon skulle egentligen varit 9månader nu.. den 5e juuni skulle hon varit det. min lilla pussgurka!
Idag har hon krypit/ålat runt på hela nedervåningen plus hennes rum, ställt sig upp när hon hållt i vagnen. Fullrulle på den damen! Har börjat lagt donnan vid 19 tiden men det tar ju ett tag innan hon somnar, men jag är inte den längre som går upp efter några sek och sedan springer upp utan väntar kanske 5min och efter 20min sover hon.
Vet hon att jag tar upp henne direkt när hon skriker då fortsätter hon med det.
En duktigtjej har jag, och idag har hon ätit Tiger youhurt struntar blankt i ifall det är en massa socker och sådant i, hur nyttig kan egentligen barnmaten/mellanmåltid/fruktpuré vara som man köper de står ju där i ca 1 års tid, hej konsevrerings medel! kan dom äta cornflakes? ifall man smular sönder de, sedan blir de ju mjuka ändå. För på dagis får de ju det, fast då är de ju över 1år.
Men hon är inte laktosintolerant iaf!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte konserveringsmedel i burkmaten.. dom är vakumförpackade, därför håller dom länge...

2010-06-18 @ 10:52:29
Postat av: Anonym

håller med kommentaren över :)

2010-06-18 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0