What Hurts The Most

Mår illa jäkla polly det räcker inte med EN utan kanske 50st ja typ, men så kan de vá! Dagen idag har varit ganska dryg en utgång hade vell varit festligt? naae vill vara hemma med min sötnöt som däckade kl 19.00 ujuj henne är det fart i kryper runt i HELA huset öppnar dörrar och skåp flyttar (stora/tunga) saker för att ta/få det hon vill riktig vilja är det kommer får trouble med den Donnan!
1 Långpromenad har det blivit idag och en sväng till Ica med Linda och gluggisarna trevlans.
Hoppas det blir sölje nej det ska bli sölje så det så!
Vill måla och börja jogga nu är jag sjukt taggad på att ta en runda (2min) men jogga med vagnen?
På söndag får det bli måste upp till röda då.

1Kg kvar tills mitt första målviktsstopp sedan är det 5kg lätt som en plätt eller ? Nopee

Ha en treclig kväll

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+4

jotack otroligt drygt att gå över tiden överhuvudtaget

2010-07-10 @ 09:00:33
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+5

nej det gör la inte det, hur mår du då?

2010-07-11 @ 10:56:38
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0