Suris

Mammas älskling är en surmus kan bero på hennes 6e tand? väldigt mammaig av sig så det Gillas!
Men just nu springer hon runt i gå-stolen. Vad jag älskar Amina finns ingen jag älskar lika mycket som henne<3
Täffade även min andra "stora" lilla älskling igår MajkenBajken såklart mosters gullunge lite sur när hon inte får sin vilja igenom men bara att ignorera sådant biter inte på mig.
Amina & Majken hade även roligt går framåt, Amina skratta så hon nästan skrek & samma för Majken riktiga små sötnosar!

Här utanför öser bara regnet ner blir det åska tro? hoppas inte det då blir det en dryg kväll, men har redan laddat upp med lite saker.

Nej nu börjar Amina gnälla bäst att roa den lilla damen innan hennes middagslur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0