Smartast dotter + inget internet!!!

Ujuj inge roligt hörrni inget internet sa ju upp det för ett tag sedan och glömde hitta en nytt!!

Amina kan stå själv i 14sekunder dutkig tjej jag har! plus kan stå själv men hålla i min t-shirt/hand lite löst och stå kanske 1min hoppas på att hon kan gå innan 1års dagen:) plus hon kan öppna frysen!

Min underbara "lillasyster" var hos mig igår hur mys som helst inte träffat henne på länge och hon tyckte att amina bara blir sötare & ser ut som en flicka nu.

Är i Segerstad nu ska iväg till sjukhuset om ett tag hur tror ni det kommer gå??

Har även en trött liten dam som vägrar sova men så ka de vá.

ha en förträfflig dag hörrni.

Hoppas ni inte tog illa upp vid förra inlägget också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0