Måla bliir

Är i segerstad ska börja måla om ett tag skönt ifall de blir klart idag.
Läkaren ringde igår va lá inte så bra 5mm stor sten inte säkert jag kunde kissa ut den ska på röntgen om ca 2-3veckor igen och om jag får feber och frossa måste jag åka in akut och eventuellt operation.
Skönt att jag INTE är en sådan som klagar på MINSTA lilla :)
Därför jag hade ont i ryggen för några dagar sedan & kissar nästan hela tiden.
Men det värsta med att stenen är kvar är att det "sliter"

Marika var hos mig igår & Sandra kom igår kväll hur trevligt som helst!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: kristina

usch och fy =/ krya på dej <3

2010-07-03 @ 13:39:01
URL: http://kristinaeverstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0