Biverkning?

Mår illa som aset började när jag vaknade imorse och håller i sig inte orkat äta så mycket heller, men blir Tacos om några timmar så då blir det nog en massa mat mumma!
& druckit alldeles för lite så får väll skylla mig lite själv, hade ont igår också nbär jag kissar & infektion myspys!
Endel är redigt sjuka i huvudet..

Ett ord? jag stör mig otroligt mycket på känns rätt ute Uh va bra uuh alltså uh wtf? Det sa man ju för ap längesedan haha.

Läste en blogg uh stod nog med 5ggr i ETT inlägg hahhaa
Äntligen har Jimmie semester hur gött som helst, Min underbara Sara var här i förrgår vad jag älskar den bruden min allra bästa vän, Markus kom även hit, Vi såg någon gå i trappen utanför, Vem var det där?? Någon med reflexväst Hahaha, nej men det var trevligt men helt redig i huvudet var han nog inte då, detta är min lillasyster & så sa jag att Sara var 25år, de hade en hel del disskussioner men det var trevlans.

Tror Donnans 7:e tand är på G lite gnällig & sover oroligt så hon kommer få en massa alvedon hon ska ju inte krypa runt och ha ont, hon gick även ett steg själv igår fast när hon kom på sig satte hon sig på en gång, hur duktig får man bli? Men när man säger till henne på skarpen när hon gör saker som hon inte får så skrattar hon åt en, luktar trouble om den Donnan, men när hon blir äldre får vi ha ett time out ställe får börjas i tid, men när? 1år? eller är det för tidigt?

Amina & Tacken lekte även igår jätte roligt att se hoppas på att det kommer fortsätta så-

Men vilket dret väder vi har hörrni!

Bye

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kom in på din blogg av en slump när jag gogglade va namnet amina betyder. Kul att se att du har en dotter som heter Amina. fick själv en liten Amina den 22 oktober 2009. Det är ju väldigt sällan man hör att nån anna heter amina :) Hon är grymt söt eran lilla Amina kram jennie

2010-07-25 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0