7/7-10

Hellu.. Dagen har varit jättebra idag, åkte till syster ett tag fick låna lite kläder & leksaker tack så jättemycket!
Och så har vi umgåts med Emelie och Nelly, vilken skillnad det är på en bebis som är 5veckor & en som är 9månader ujuj har Amina ens varit så liten? Klart hon har men vad fort man glömmer allting.
Nej denna dagen har varit jättebra pratade även med Sandra nyss skönt att ha någon man är helt ärlig med och säger vad man tycker.

La Amina lite efter 19 och hon somna rejält fort men bara sovit 1gång under dagen, och hon var jättesnäll i vagnen när vi var ute och gick visst kan bero på att hon sov nästan hela tiden men ändå.

Tänkte köpa mig en choklad kaka förut men lät bli fick bli kakao ist lite bättring iaf..

Vad vill ni läsa om?

Kommer inte få någon kommentar om det iknow men man ska vell vara artig och fråga iaf;)

Jag har inte haft ont på ett bra tag nu är det intressant?

Snart börjar mitt SISTA år på Åsfjärdens utbildningscenter som elev sedan kanske det blir komvux längre fram men om 1 år är jag klar med skolan, är lite nervös över att börja skolan på hel tid kul att gå med 94? haha ajja huvudsaken jag blir klar någon gång, men alltid trevligt med fjortisar men man kan ju alltid tänka tillbaka på hur man själv var *vissel* Oranga pungråttor till salu osvosvosvosv.. Och jag kommer ju läsa kruser med 93 och 92or också.
& nära hem eftersom jag vägrar sitta och äta i matsalen helt alone så lunch hemma blir det kan det ens bli bättre?


Nej detta får räcka för idag mina gillade och ogillada bloggläsare.

Glöm inte det finns alltid någon som har det värre..


Kommentarer
Postat av: fruu

konstigt att vi inte fick nåra av de där pngråttorna sålda :)

2010-07-07 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0