6/7-10

Hellu..
Är trött som ett gnu & är glad ni vet en sådan där pirrande glad känsla kan det bero på att jag ätit choklad?. nää
Är nog bara lycklig har ju världens underbaraste unge och en underbar Jimmie som jag älskar och ogillar väldigt skarpt ibland och en stinkande hund & hus och bil vad mer kan jag behöva? Och är inte arbetslös.
Jag ska börja uppskatta det jag har istället för att sukta efter onödiga saker som man inte behöver fast vill ha.
Och börja ta tag i saker som jag vill göra & sluta slösa pengar på onödiga saker JA jag menar godis och tuggumie får bara ont i magen ändå!
Men idag blev det godis fick nämligen herr mens ska egentligen haft den föräns närmare två veckor, som vanligt.

Min lilla Darling har fått sin femte tand så nu har hon tre där nere och två där uppe plus en glugg hur gulligt som helst! Nu passar Amina & Neo ännu bättre ihop (han har också glugg)
Hon stod 15 sekunder helt själv för några dagar sedan men nu vägrar hon bara tar upp benen i luften, Men hon står mot allt möjligt här hemma fast jag vill helst att hon ska gå innan 1års ålder men hon gör det när hon är redo. Men hon kryper som en galning här hemma och hon gillar sin mammas Bobby Car väldans mycket!
Måste figga spärr eller vad det heter till dvd-skåpet hon är ju så smart Donnan, hon lyckas med ALLT.
Hon var jätte snäll i vagnen förut när vi var ute på en tur med bästa Linda och Neo som sov hela turen social pojkvän Amina har? ;)

Hon somna lite efter 19 idag så hon ska vell ha mat runt 23 sen blir det förhopningsvis en lugn natt, men för två nätter sedan sprang vi till aminas rum (vägg i vägg) hon chippade efter andan ska ta upp det på bvc, vi vet inte om hon drömde eller inte men vi väckte henne och då lyste hon upp när hon såg sina föräldrar så bärde vi in henne plus säng till oss efter en ny blöja förstås, men hon ville inte sova utan stod upp i sängen och titta ner på sina föräldrar i ca 30min, sedan fick hon sova på sitt egna rum igen eftersom hon vägrade sova.
Men det har inte hänt mer så det är mycket skönt får ju inte hända henne något.

Har ni hört namnet Amina mycket?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva händer ju inte så jätte mycket i våran vardag här i grums usch förhoppningsvis inom 10år  är vi SegerstadBo höhö ni vet det finare stället? där det luktar koskit myys!
Som sagt där ska vi bo i ett nybyggt hus som vi bestämt hur det ska se ut.

Ursäkta ifall det är en massa felstavingar men ni kan nog läsa ändå.

Puss pårä

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha han är inte osocial han visade bara att han är mannen i förhållandet o att han därför inte måste prata me henne ;) Hehe

2010-07-06 @ 22:54:38
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0