30/7-10

Helluu, har skrivit ca 3inlägg men inte orkat publicerat fasen illa. Har inte hänt så mycket förutom att jag är ap förklyld så får se hur min Donna mår imorgon och Jimmie, Tacken gottar sig i soffan iaf så han myser för fulla muggar, han är ju så söt och när han ligger i andra enden så känns ju inte lukten bra va?
Doktorn ringde igår också fast en annan inte den braiga som jag gilla utan en annan, men mammsen fick prata med han eftersom hon är bra på att förklara så jag inte missuppfattar, men iaf så har jag haft stenen LÄNGE i ca sådär 16månader iknow long time och stått ut med att ha ont och fick "diagnosen" foglossning ska ta & prata med Mona undra om man kan anmäla henne, ska prata med en riktig gynekolog om mina infektioner också om det kan bero på det. Man kan inte röntgas när man är gravid iknow men det behövdes inte precis på akuten så smärtstillande kunde jag fått, det jag fick höra var hos bm sofia " när man är gravid så drar det i blablabla" typ som trådar, man ska inte behöva gå upp mitt i natten & grina för att man har ont och varken kunna sitta eller ligga eller stå & inte ens kunna gå ut och gå vissa dagar. För det stämde inte med foglossning eftersom jag inte hade ont hela tiden och jag hade bara ont på vänster sida och vart sitter stenen? JO vänster sida.
& mina infektioner "det går inte göra något åt" nehe varje gång efter man har gjort något så får man en infektion NORMALT menar jag. Kan ju inte stoppa upp antibiotika flera ggr i månaden. Och det ska inte kännas att man pissar på ett öppet sår, nej det är inte normalt.

Plus nu har det blivit något "spår" där stenen Är, hoppas på att det läker igen iaf.
Och den kommer inte ut av sig själv, men om ca 2veckor är den BORTA hur skönt som helst och det är innan skolan börjar också. Bara hoppas på att man inte har herr mens då bara.. men då får man vell en ny tid förhoppningsvis haha myyys!

Nej nu fick jag ur mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0