19/7-10

Jag är en periodare alltså inte i alkoholsväg utan i humöret. Ibland mår jag as bra & ibland skit och vet inte varför men så kan de vá!
Har vell inte hänt så väldans mycket utan varit en massa dryga dagar, Mina har sovit grymt bra i flera dagar hur gött som helst!! men är fortfarande trött, har haft hel konstiga drömmar nu på sistone eller iaf den senaste månaden, men tur att det bara är drömmar.^
Jimmie har semester nästa vecka om det blir som planerat, åka på Ålands kryssning eller hyra stuga? det är frågan.. Jimmie har tjatat om att åka båt väldans länge så får nog bli det, lite minisemester utan båda barnen.
Amina har blivit hur mysig som helst men mest mot mig så det ska vara mammasälskling får pussar men pussar är när hon öppnar hela munnen men sött ändå och hon vill nu mera ha kramar fast bara ett litet tag orka sitta stil gör hon inte.
Har budat på tradera för första gången också så får lá se hur det går, men ska inte låna ut saker mer orka slösa ut 300på något som jag egentligen inte behöver förutom 1 gång känns rätt onödigt.
Idag blir det förmodligen grilla varm tomat yummie, måste ändra mina matvanor är faktiskt illa äta tre ggr funkar inte för mig, & jag måste röra på mig mer men tråkigt att gå runt i grums hela tiden.
Vikten pendlar mellan något på 70-71 men när träningen kommer igång så hoppas jag på att jag kan gå ner 2kg i ganska snabb takt eftersom jag skulle väga under 70 när skolan börjar.
Har även äntligen pengar på mobilen hatar att ha några kr kvar ifall något skulle hända.

Många som verkligen är dubbla här i livet skönt att man inte är ensam om det!

Ha en förträfflig dag


  Vet att ni är avundsjuka för att inte ni har en sådan söt/underbar unge <3

Men fortfarande så himla roligt att jag fick barn före en viss person som tjatade om att hon skulle ha barn när hon var 17? Men kommer nog vara avundsjuk på hennes förlossning för visst vore det skönt ifall ungen bara ploppa ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0