11/7-10

Ett sent inlägg Jimmie har precis åkt, så får se när jag kommer i sängs idag, Donnan somnade lite innan 19.30 UTAN gnäll underbar duktig dotter jag har, Idag har hon sagt Mamma eller? Ja vi kan säga så.
Hennes föräldrar har även fixat en sak idag skriver om det när det är helt klart, men en viss person kommer bli väldans glad det vet jag!

Det är en som lagt ut bilder nämner inget namn, vi kolla på bilderna & så sa jag till Jimmie gissa hur gammal personen på bilden är.
J: Ja närmare 40
A: haha
J: eller över 30
A: den är 8*a
J: Oj det ser det inte ut som.

Hahaha illa ujuj mycket en sol kan göra och det är nog lite rökning i det hela..

Dagen idag har bjudit på en snäll dotter som vanligt lite höga sångtoner har vi även hört, blev grillat hos moder & Håkan, skulle målat idag men så blev inte fallet för regnet bara öste ner, kul kul..
Men dammsög övervåningen & vad jag inte gillar sovrummet/köket/hallen/badrummet dum som jag är städa jag där kunde ju tagit nedervåningen suck*

Magen är totalt utsprängd och gör ont när jag kissar lite ont i ryggen  idag  men ingen tablett har behövts så det är bra!

Längtar tills den 21e!!

Sova eller spela? det är frågan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0