What?!

Har inte haft anfall sedan jag gick i 5an-6an... och nu lixom X-antal år senare! Vet inte om det har med vikten att göra eller inte.. Ska fråga om det går att operera bort kommer inte ha något minne om kanske 10år känns det som (just nu) Kan säga saker och sedan glömma bort vad jag sa eller glömma att jag ens sa något över huvudtaget, har en rejält seg reaktionsförmåga, och "drömmer" mig bort i några sekunder plus jag "däckar" några dagar i veckan utav trötthet. ändå så så sover jag 7-9timmar varje natt med något avbrott varannan natt.
Känns inte bra detta alltså..

Men verkar som jag har en bra läkare iaf, har fått tid för undersökning den 4e januari och måste senast gå upp 04-05  och får inte sova många timmar.
Sköterskan ringde upp mig och sedan ringde hon dagen efter och sa att jag skulle höja dosen, inte många som är så snabba inte.

Men nu kan jag nog glömma körkort inom 3år skulle jag tro.

Men till något underbart jag ska träffa min fru om några dagar och fixat en sak till henne som jag vet att hon kommer bli väldans glad över!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0