VG

Jag har fått mitt första VG på gymnasiet brukade vara knappt G lixom! Och fasen vad jag pluggade, men jag har svårt att plugga eller jag kan knappt kan läsa en text hur många ggr som helst och inget fastnar i huvudet, och speciellt inte sådant som är ointressant.
Just nu sitter jag och käkar godis så fruktansvärdt gott är det! Men är väldans hungrig lite därför jag äter också, idag blir det köttbullar och makaroner (det jag inte egentligen ska äta) Nu ska jag erkänna jag har gått upp 7 hg har haft herr mens och inte skött mig med ätandet, jag är för lat för att laga mat! Amina har ju sina matlådor (hemmagjorda förstås) så hon får i sig mat. Men jag känner såhär jag skulle max väga 63kg vid jul så det målet har jag nått.

Vikten nu
62,8 kg

Och träningen jag som skulle skärpa mig, men tror gymmet skulle vara öppet över jul? Så får dra igång nu på lovet vill ju vara fit till sommaren eller nej innan sommaren! Och när snön har försvunit då är det dax att börja jogga/springa!

Jag gillar skarpt att det är snö nu lättare att dra en pulka än en vagn + armmuskler på köpet hur bra är inte det?

Skolan flyter på bra, jag började ju skolan när Donnan var 2månader var ju där och gjorde prov så skönt att jag har gjort dom, ska satsa på VG-MVG på alkoholhanteringen för det är väldans intressant plus det är inte speciellt svårt.

Finns vell inte så mycket mer att skriva Ha en trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Josephine

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-18 @ 15:55:54
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0