Gööttit!

Såpp 62,5 kg imorse!
Seriöst Amina = Kalori förbrännare
10 min leka med henne = 49kcal
Fatta vilken smaltips för er som har barn som är fruktansvärdt aktiva (Amina) är det hon är ALDRIG still, och då är det sanning. Endel barn kan sitta och titta på tv men inte hon, visst hon är väll för liten för det just nu, men en film/tv tittar fantast kommer hon nog inte bli min lilla PrimaDonna och det är ju bra fast det är ju en "barnvakt" annars så man hinner annat. Om jag lagar mat/städar osv så sticker hon eller drar mig i benet. Oftast är det leka med katternas mat (torrfoder) eller käka lite av det.

Vad jag älskar min Dotter hon är verkligen BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0