2/12-10

Idag var det bara jag och Lousie på serveringen och det gick mycket bra! Är väldans nöjd över mig själv, händer ju inte dock för ofta speciellt inte när det gäller skolan.
Men måste öva på bär-tekniken och inte stressa upp mig själv.
Och vilka trevliga människor som jobbar i köket nu förtiden, och finns ett stort utbud av sallad och kryddor till och med! Och tror inte man behöver ta soppa till pannkakorna nu för tiden, frugan vet vad jag menar;)
Men jag är verkligen helt slut längtar tills Jimmie kommer hem då blir det sova för min del!


Pissarna!  Gillar dom skarpt nu för tiden, okej älskar dom! Fast inte mer än Tackis!


SAKNAD & Älskad! <3 Fortfarande jobbigt, han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta min Tackis!

Kommentarer
Postat av: Mamma till Melwin

Nämen va? Vem va den läkaren? Skulle fasan inte förvåna mig om det är samma som hade melwin..

Nä fyfan, dås ka jag verkligen ta en stor funderare på om jag ska byta vårdcentral jag också.

För jag vill verkligen inte vara med om felbedömning mer så det tillslut händer något allvarligt.

Men då vet jag att dom är bra och trevliga där nere :)

2010-12-03 @ 11:29:44
URL: http://hannafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0