- 18,1 Kg

Blev helt chockad imorse när jag ställde mig på vågen, detta hade jag inte räknat med.
Har inte tränat på evigheter så är väll musklerna som försvinner, men tror mina gravidhormoner som gjorde att jag hade svårt att gå ned i vikt. Tog ju ett bra tag efter jag började träna också innan jag börja tappa kilon, seriöst jag gick upp mer än TRETTIOEN KILO PÅ NIO MÅNADER och nej det var inte vätska utan rent fett väldigt snuskigt nej förjäkligt snuskigt! Hur kunde den smala Angelica gå upp så fruktansvärdt mycket? Sanningen är att jag åt mig till fetma och rörde inte på mig, det jag åt får jag skylla mig själv, men att jag blev deprimerad det är inte mitt egna fel, jag är glad att jag hade min älskling i magen..för när jag flyttade till den där lägenheten det var då jag börja må väldans dåligt, och de som känner mig märkte det, och så kunde jag inte röra mig så mycket eftersom då fick jag ont, (njurstenen) Eftersom jag inte rörde mig å skulle jag ju inte stoppa i mig allt som jag gjorde! Men jag äter fortfarande en massa onödigt som just nu käkar jag godis men det är sådan jag är tyvärr!
Men jag är så otroligt glad att jag har kunnat gå ned så mycket av alla kilon, endel dagar är jag nöjd och endel dagar är jag en tjock obekväm Angelica. Men jag börjar bli mig själv igen eller jag är på god väg!

9/12-10
62,1 Kg

Men ett långsamt resultat är det bästa men det är inte kul när man inte ser något resultat på vågen därför ska man mäta sig kanske 2 ggr i månaden som självklart inte jag gör, eftersom jag fuskat med träningen totalt den senaste tiden, jag älskar att träna, men vet inte varför jag struntat i det, nu är det kanske för att jag börjar bli förkyld och astam är skitkass, men veckorna som varit har jag inte orkat gått upp, det måste jag skärpa mig med, men nu får jag hålla mig till promenader eftersom jag börjar bli förkyld.
Men 2-3timmar i veckan måste jag unna mig med motion både för kroppen och psyket, så skärpning!

Men idag blev det ca 1timmes promenad med min bästastevän Sara!

Ha en trevlig kväll



Kommentarer
Postat av: Mor

Du är så duktig önskar att jag hade din självdisciplin!!!!

2010-12-09 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0