Varför ha Lära Gå-Vagn?

När det finns Dammsugare!

Amina älskar sin mammas bobbycar hon kan gå av den men inte på ritkigt än, stora tjejen!
Jag skrev ju att Amina skulle gå innan 1års dagen, vi får nog nöjas oss med några steg iaf, Donnan vill inte gå utan krypa gå runt saker och ställe sig upp är helt Ok men inte gå  ;(  buhuu noot!
Hon är så duktig min tjej finns ingen bätre än henne hon är verkligen helt Bäst!
Idag fick hon Messmör på sin macka smartast jag é så ja öste jag på utan att bre ut de, så ni kan ju gissa hur det såg ut höhö;) Men hon föredrar mycket hellre Skink&ost mjukost.
Men bra att ha messmör hemma ifall hon blir hård i magen.


Någons mer som har en unge som plockar av sig blöjan? Amina är en riktig nakenfis så up and go blöja på natten eller trosor får bli för damens del.
Inte roligt när hon river i sönder blöjan när innehållet ligger överallt, alltså inte skit utan blöjmatrialet.

Nu ska vi mumsa kalopps

Yummie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0