Snickerskakor


Vad jag ÄLSKAR min fina Mina bara skratt  idag, inte något gråt idag, bara lite tröttgnäll.  Idag har hon GÅTT och STÅTT hur mycket som helst, hon gick så hållde hon i våra händer men stod gjorde hon helt själv!
Här hemma övas det för fullo gå innan 1års dagen är målet.
Imorgon ska jag & mammi kolla på klänning till Donnan, på smultronstället bästa stället med fina kläder och trevlig personal, endel kläder är dyra men totalt värdt det.

Snickerkakor ska bakas här hemma om ett tag, vet vad ni tänker nu det är vad jag hade tänkt själv.
Smarrigt ska det bli bara mumsa i mig en massa kalorier får nog bli en bulimist? nää snuskigt.

Nej nu ska vi börja

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför måste hon gå innan 1 årsdagen?

2010-08-02 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0