Skolan börjar imorgon...

& Prick klockan något ska jag vara där noooooooooooooot, för jag får inte åka hem.. febern är kanske påväg upp igen! *suck* nej en riktig DJUP *suck* åååh va synd det är om mig just mig.
Nää de finns folk som har det värre, men de värsta stunderna då är det mest synd om mig i hela världen.
Jag skrev på Fb att jag blivit bättre den 18:e men vet ni? på natten fick det bli Akuten och fick inte åka hem.
Så de tog en massa prover och satte i antibiotika, så fick vi "sova" på patienthotellet var där i ca 2timmar skaka rumpa behöver man inte säga utan skaka hela kroppen fy skriver jag bara.
Tempen bara stigde hela tiden och fort gick det, och får inte åka hem förän jag är feber fri och börjat med att ta antibiotika på tabbletter, men pratade med Amina nyss i fonen å hon bidde så glad att prata med sin mamma <3 tihi. Vill aldrig mer lämna bort henne, ligga i sängen och vara uppe en stund och knappt kunna hålla i henne hemskt, jag är hennes mamma ingen annan. Men jag är ingen bra mamma om jag inte blir frisk.
Ta vara på varje ögonblick och njut av ifall de vill ha mat på natten då får man ju umgås med dom då med, plus man ser så dom mår bra, se där något positivt med nattmål.

Kommer vara helt slut ett bra tag efter jag kommit hen också och inte ha någon ork och jag som skulle bli fit, gissa vad jag vägde på vågen här! Vågar knappt skriva det men för min skull 73KG Faasen säger jag. Fast ska ju inte gå efter deras våg, det är en sådan man sitter i, det första jag ska göra när jag kommer hem är pussa Amina förstås sen väga mig, kommer bli mycket depp eller?

Jimmie har hjälpt mig att duscha också fast han gick det nog ingen nöd på, men så ska det inte bli hemma.
Han har legat och hållt om mig när jag nästan frusit ihjäl, tagit på mina svettiga fossingar masserat min panna när jag hade feberhuvudvärk. Världensbästa pojkvän<3

Mamma köpte kläder till mig välbehövligt och fick hon borsta ut mitt toviga hår med balsam spray det hade inte gått annars så illa var det, Angelica goes flintis.

Och sitt inte inne ut och rör på fläsket!

Åh vad många inlägg som kommer kunna bli skriva nu;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja o neo hälsar gärna på nån dag om du vill? vi är ju alltid hemma så bara att ta bussen =)

2010-08-22 @ 22:42:30
URL: http://lillindas.blogg.se/
Postat av: Josephine

den bilden är fin :) hade faktiskt ingen annan tror jag :S:S är så dålig på att ta kort :S Du sötnos, bli frisk nuuuuu!

2010-08-22 @ 22:45:34
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Klart det är mest synd om dig ;) Jag tycker det samma om mig själv när jag är sjuk :p Vara bara tvungen att skriva det :D Tyck massa synd om dig själv tills du blir frisk :D ha det bääst! :)

2010-08-23 @ 18:13:49
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0