Promenad X 2

Ruskigt bra, haft Marika här idag Amina har varit dunder nöjd, hon har även gått några steg själv idag igen så duktig Amina är!
Vi tog även en promenad och så såg vi på ett monster till svärmor en film som rekomenderas!
Det är så roligt att vara med Marika man kan prata om allt med henne och hon är ärlig av sig och sådant uppskattas.

Roligt att vi har kontakt igen efter sisådär 4år? :)

Hoppas på att vardagsrummet blir klart imorgon så man kan ta en tripp till Ikea osv till veckan, det är jag värd!
Ska försöka bli intresserad av att fixa här hemma också men är för snål försådant roligare att köpa kläder eller äta godmat som fileér yummie! Låter som en redig tjockis när jag skrev så, men ska försöka ändra mig, men det tar ju sin tid.
Har även tappat bort en sak som är väldigt viktig för mig så leta som fasen imorgon för snart gäller det!
Måste även träffa en person och reda ut saker och ting lika bra att få det överstökat, så det får vell bli en tripp framöver.

Röking det är något jag själv har emot
* dyrt
* ful hy (kan bidra till att se äldre ut)
* dålig konditon
* lungcancer
* luktar apa, aska kan vell inte någon säga att det luktar gott?
* kol (stavning)?
* gula tänder

fast tänkte ju börja ett tag ist för att äta fullt med godis då kan man ju ta en cigg?
fast är det värdt att kanske få något utav det där andra för att gå ner i vikt?
Och jag har redan dåligkonditon.

eller?

Jag har aldrig köpt ut cigarreter till någon för jag är emot mig okej Mamma tvinga mig en eller två ggr för det var slut.
Alkohol skulle aldrig köpa till någon som var under 20år spelar ingen roll ifall det är vänner, för om det skulle hända något vill jag inte ha det på mitt samvete att det kan varit mitt fel.
Visst det kan lika gärna hända ifall den var äldre också men svårt att förklara mitt kompilcerande tänkande.

Jag hatar att vara dubbel!

Tuggumie funkar inte det slutar bara med magont och klaging och det tål inte Jimmie, apoteket får det bli någon dag kanske testa Zink tabletter?

Vilket rörigt inlägg..


Såhär kan man också sova.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Min hy vet ja inte om den är så jädrans ful, dålig kondition kan man ha ändå faktiskt :p

Cancer kan man få iaf. Dyrt kan det bli med t.ex massa godis. Apa har jag nog aldrig hört att jag luktar, men finns säkrt folk som tycker det med.



Kol är nog det som stämmer iaf i dina påståenden. Annars så är det inte bara rökning som ger dessa saker du skrev om.

2010-08-15 @ 19:40:00
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0