Ingen vanlig dag för det är Mosters Älskling 3års dag! <3

Ja så kan man visst skriva.

Blir strax en dusch får se vad som händer dag men det lutar mot att storstäda och det behövs verkligen inte *vissel*;)

Vikten ja viktigt måste juh noteras eftersom denna blogg följer ju min viktnedgång några plus kg och hekton hit och dit också förstås.

Men

December: 80,2 kg
Augusti: 68,8kg ( fast egentligen 67,8)

Utan några bantingsmetoder sug på den karamellen hörrni;)

Fast snart kommer vell herr Mens börjar bli svullen fast det har jag juh varit länge, men hoppas den inte kommer idag eller imorgon så får nog be lite mer, lite snuskigt om det ska dra ut drenaget och jag har herr mens. Lite uuuuuuuh sådär.

Självklart undrar ni när vi drar igång med träning igen fast den kramellen får vi suga på ett tag till, men nästa vecka ska vi säga det?
Drömde inatt att jag skulle väga 65kg innan skolan börja hade lite panik i drömmen, men 65kg till Julafton blir bra de.


Här hemma lyssnas det på en jullåt höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0